dinsdag 3 mei 2011

Schatten op rommelmarkt :)

Je raad het vast al wel, ik heb er weer een rommelmarkt op zitten :)
Deze keer was de rommelmarkt zowel binnen als buiten uitgestrekt, dubbele pret zeker in dit zonnetje!
Dit kwam net iets minder goed uit voor de verkopers mdqt de meeste mensen wel iets anders weten te doen dan slenteren op de rommelmarkt, buiten ik natuurlijk :) Op het einde was hun maat zo vol dat ze alles weggaven aan die echte spotprijzen waar ik zo gek op ben :)

Hier heb je enkele van mijn zaakjes die ik op de kop getikt heb:

- Ondergoed van de jaren '20 !
- Een babyhemdje en 2 houten speelgoedjes
- 2 oude fototoestellen voor 1€


- en nog lintjes en knoopjes natuurlijk

Allemaal om op de hoop te leggen en ooit te gebruiken ;-)

Groetjes allemaal.
Carine

1 opmerking:

Anoniem zei

Dag Carine!
heel veel succes,
lieve groetjes
Nadia,