woensdag 6 juli 2011

Sfeer in huis

Dag allemaal


Soms heb ik zin om alles te fotograferen, zo gedacht zo gedaan en ik dacht eerst aan de tuin, maar die zag er wat belabberd uit door de regen . Dan maar alle sfeerhoekjes van het huis , de beren , brocante hoekjes , zelfs nog een paar spullen die ik op een of andere rommelmarkt had gekocht maar die nooit aan bod zijn gekomen.

Het begint er op te lijken dat fotograferen mijn hobby is, ik heb daar best wel veel plezier in en ook in het bewerken van de foto's, alleen neemt het  zo veel tijd in beslag. Misschien ligt het aan mij of aan het programma , wie zal het zeggen ;-)
 Welkom in mijn wereldje.




.

















Veeel beren overal .......
 Enkele beren hebben zelfs een paar keer een andere outfit gekregen.








Alle beren zijn door mijn moeder gemaakt behalve deze op het paard.









Een paar hoekjes van de slaapkamer.... en nog een beer !












 van de badkamer ....








van de keuken ....

















En ondertussen is het zonnetje terug dus nog een sfeerhoekje van de tuin ..... een jaar geleden.







                                                                        En nu .....




Vele groetjes en tot binnenkort !
Carine









12 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat ziet het er gezellig uit bij u thuis.Mooie foto's en de beren heel mooi gemaakt door u mama.
Ons huisje zit er ook vol mee,soms verhuis ik ze naar boven,maar na enkele dagen begin ik ze toch weer terug naar beneden te halen.
Het is zo gezellig met de beren rond ons.
Lieve groetjes Carine
Van de blog Liesje

Home and Lifestyle zei

Wat een bijzondere berenpost...wat zal dat mooi staan in je huis! Hier staat één beer en die is lang zo mooi niet, maar toch ben ik er aan gehecht!

Een fijne avond! Lieve groet, Ingrid

Elisabeth zei

Wat een leuke foto's allemaal ,ik heb er van genoten
Lieve groetjes Elisabeth

Tanja zei

Leuk Carine, heerlijk sfeertje geven je foto's weer. Wat zul jij genieten van je huis. lekkere berenboel, gezellig.

Lieve groet
Tanja

Michelle zei

Prachtige foto's, Carine, heel mooi allemaal en je tuin wat een verschil...

Lieve groetjes Michelle

gerrie zei

dat ziet er allemaal heel gezellig uit bij jou!
groetjes gerrie

Stina zei

wat is die tuin veranderd, je kent het niet weer terug.

mooi al die beren,heb er ook 1 op de slaapkamer.

fijne dag vandaag
gr Stina

Pauline zei

Wat zijn die beren allemaal prachtig. En zo knap dat je moeder die maakt. Ik ben zo blij dat ik mijn allereerste teddybeer ook nog heb.
Dank je wel voor je bezoekje.
Liefs, Pauline

bleudelavandou zei

Mooie foto's en die beren zijn echt leuk. Binnen enkele maanden haal ik ook mijn "enkele" beertjes (het zijn er maar 4) van de zolder en mogen ze samen met ons de winter door, heel gezellig.

Prettige avond nog

marieke

Jansepans zei

Heerlijk he fotograven en bewerken. Ben er ook helemaal weg van. Al vind ik de niet bewerkte, pure foto's het mooist! Fijne dag. Lieve groet Janneke

Oude lappen zei

Bedankt voor de superleuke foto's!!!
nog een fijn weekend
Liliane

Anoniem zei

Hey carine, lang geleden maar ik heb eindellijk wat computerles gekregen en heb al jouw mooie foto s juist is terug bekeken. ik ben er toch weer van onder de indruk! ik heb de laatste 2 jaar zo hard gewerkt dat mijn antiekspullekes stil gevallen zijn. Maar nu ben ik terug in form want mijn dochter doet koffiehuisje open boven onze winkel in nijlen en nu kunnen we ons weer laten gaan met inrichten en spullekes zoeken. Dat is echt mijn ding! Ik zie dat jij ook nog steeds actief bezig bent met decoreren dat is leuk.Ik hoop je nog is te ontmoeten want een babbel met jou is altijd gezellig! Veel lieve groetjes Pascale van Bizarr.